Zmatek! (E) !Aktualizace!

Ahoj, píšu tento článek, jelikož jste si jistě všimli, že Kiba, Maya a Tefer chtějí odejít ze smečky..

Jeden den napíší, že odchází, druhý zase že jsou tu a třetí, že znovu odchází.

Tak jsem se v tom trochu ztratila.. 

Proto vás tedy žádám, abyste napsali tuto pod článek, kdo tedy odchází!

Děkuji,

Elisa, Stín půlnoci

-------------------------------------------------------------------

5. 11. 2014

Takže, nakonec jste mi napsali, že tedy neodchází ani Maya, ani Kiba, ani Hige.

Na druhou stranu ale odchází Tefer, a lovec Martin..

Tímto se tedy s vámi loučím, a definitivně vás mažu. Ale dveře do naší smečky máte stále otevřené..

Elisa, Stín půlnoci

Odchody:

;)

---DOBRÁ, VYŘEŠENO---

NE NE

MI ZŮSTÁVÁME :D!!!

Ano

já odcházím a Hige taky

Neodcházím

Já nakonec neodcházím a omlouvám se za zmatek. Promiňte.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás