Vyhodnocení týdenní soutěže

Tak, po velmi dlouhé době jsem tu s vyhodnocením soutěže. Omlouvám se za tu odmlku, ale měla jsem tenhle týden velmi plný.. Snad mi odpustíte. :c

Ale teď už k soutěži!

Na 1. místě se umístila MEYLIN s 21 hlasy!

Získává:     - Amulet Ochrany

                             - Celkem 8% do tvorby

                               - Diplom a pochvala Elis

Na 2. místě se umístil KNIGHT s 16 hlasy!

Získává:     - Amulet Hněvu

                              - Celkem 10% do tvorby

                               - Diplom a pochvala Elis

Na 3. místě se umístila MAYA s 6 hlasy!

Získává:     - Amulet Spásy

                              - Celkem 10% do tvorby

                               - Diplom a pochvala Elis

A také moc děkuji TENEBY A TAMAKASOVI za jejich účast!

Teneby, 2 hlasy:

                              - Celkem 4% do tvorby

                     - A pochvala Elis

    Tamakaso, 1 hlas:

                              - Celkem 2% do tvorby

                     - A pochvala Elis

 

Tak, velmi všem děkuji za účast, byla hojná c: Diplomky a ceny vám budou přidány do profilů.

Elisa, Stín půlnoci

PS: Ještě jednou se vám omlouvám, za to, že jsem organizaci soutěže nezvládla nejlépe, ale tak snad mi to prominete, měla jsem toho prostě moc. :/

 

 

             

 

Prostor pro vyjádření:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás