Soutěž nesoutěž (S.N.S.) - ZRUŠENA

Nelze říci, že je to tak úplně soutěž, ani že to sem tak úplně patří, ale líbí se mi to tu.
Je to jen malá otázka, jejíž vítězný návrh vyhraje, to co si navrhovatel přeje. Moc složité? Jednoduše odpověz:
 
"Co bys chtěl/a jako odměnu, kdybys vyhrál/a nějakou z těchto soutěží?"

Návrhy:

Re: Čo by som chcela?

Dobře, ten amulet by určitě šlo vyhrát, a možná i ten premium účet, za nichž si pak můžeš nabarvit profil ;)

Já....

"Co bys chtěl/a jako odměnu, kdybys vyhrál/a nějakou z těchto soutěží?"


"Já osobně bych chtěla malé vlče, ale jelikož to vyhrát nemůžu, tak bych si asi chtěla na profil udělat nějaký vlastní profilový obrázek, jakože třeba: Profil Deamin, nebo tak. Bylo by to moc hezký :333."

Re: Já....

To jsem trochu nepochopila :D

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás