Sbohem Fer... (E)

Tento článek bude zase velmi smutný. Týká se Fer. Naší milované Fer.

Její článek o odchodu byl pro mě šok. Ani já jsem netušila, že odejde. Nemá ale cenu jí to rozmlouvat. Vždycky věděla a ví, co dělá. Je to pro nás velká ztráta. Fer však vždycky zůstane v našich srdcích.  

Fer mi udělila post Alfy, čím jí tedy velmi děkuji. Sama to tu ale nezvládnu, a tak post Alfa-Bety uděluji vlčici, která je mi snad nejbližší, a to Teneby. Souhlasila s tím, a já myslím, že jí tento post půjde velmi dobře.

Další věc je rozdělení ACTOINTŮ. Jak jistě víte, Fer nějaké mezi vás rozdělila. Těm, co odkázala více ACT (50, 30,...) to připíšu do "Jsi tu?" sama. Těm, co odkázala jen 9,- ACT, dávám úkol. Připište si to každý do svého fóra. Alespoň je pak vidět, kdo o ně stojí, a kdo ne.

Tak, to by bylo asi vše...

Naposledy, Sbohem, Fer...

 

Elisa, Stín půlnoci.

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás