REKONSTRUKCE! (E)

Jak jste si určitě všichni všimli, naše stránka je jiná. Je to tím, že probíhá Rekonstrukce.

Rozhodla jsem se, že stránce dáme nový design a opravíme texty a obrázky. Po vzhledové stránce se blížíme ke konci, i když ještě ně úplně. Po té textové - plánuji ještě nějaké změny, ale ty si ještě promýšlím. c:

Přibližný postup, abyste se mohli orientovat:

  • Design
  • Nová registrace
  • Přebarvení a úprava textů 
  • Drobnější úpravy co se systému týče (bude průběžně upravováno)
  • Seznámení Vás se všemi změnami a další info 

Snad se vám nový vzhled líbí, byla bych ráda, kdybyste se vyjídřili ve fóru dole. 

Děkuji, 

Elisa, Stín půlnoci

PS: Nové ikonky! ^.^ yay!

NÁZORY:

Názor

Já osobně nemám moc rád designy typu "nevia", někdy mi připadají nepřehledné a všechno je strašně "napráskané na sobě", ale myslím si, že jsi to s tímto novým designem zvládla velmi dobře ^^ a i já jsem osobně velmi spokojen :). Ovšem jak již psala Maya, asi bude chvíli trvat, než si na tento nový dess zvyknu.

Také se mi libí nový systém registrace. Alespoň se uvidí, kdo o členství skutečně stojí a kdo ne. Všiml jsem si již nové stránky registrace, když jsem připisoval procenta u školy, a všiml jsem si, že potencionální hráči si budou muset vybarvit zvolený lineart z internetu (pokud si obrázek sami nenakreslí/nevytvoří) . Linearty jsou z DeviantArtu, nikoli ode mne. Nevím, jestli to je plus nebo mínus, ale stále jsem ochoten smečce poskytnout vlastní linearty. Takže se neboj mě kontaktovat ;)

Co se týče těch nadpisů, jsem ochoten je přebarvit i sám. Kód barvy myslím, že znám (009A98) x3

Re: Názor

Tak snad se s tím designem nějak poperete :D Jinak bych jej musela předělat o_O :D
Linearty jsou sice z DA, ale použila jsem takové, u kterých bylo napsáno, že je můžeme použít. Ale ještě popřemýšlím, jak to nakonec uděláme.
Texty již přebarvené mám, ale díky za nabídku! :3

Elisa

Maya

Ano, jak už jsem psala, úvodní stránka je nádherná a celkový desing taky. Sice je to změna, na kterou jsem si úplně nezvykla, ale podle mne to byl dobrý nápad. Nejvíc se mi líbí to pozadí stránky, je opravdu povedené :):3

Re: Maya

Dobře, jsem moc ráda, že to teda nějak vyšlo.
Doufám, že si na ten dess zvyknete, jinak to budu muset předělat! :OO :DD

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás