PRO VŠECHNY ČLENY!!! (E)

Ahoj, tohle jsem tu chtěla napsat už dlouho, tak je to tady.

Určitě jste si (někteří) všimli, že v profilech máte semtam něco napsané červeně. Chtěla bych, aby jste se VŠICHINI podívali do svého profilu a doplnili, (popř. opravili) to, co máte červeně. Budete tak mít kompletní profil. Pokud tedy chcete poslat např. náhradní obrázek či jiný brloh, atd., napište dolů pod tento článek! Alespoň se pozná, kdo má zájem mít profil správný a aktivní. Můžete napsat i že máte napsán text jinou barvou než text nad ním (šedá-černá) nebo že máte různou velikost písma., atd.

Příklad: Měla jsem označený brloh jako jeskyni, tady je nový link: /link/

Příklad 2: Mám napsánu rodinu šedou barvou, místo černé. Opravíš mi to prosím?

Příklad 3: Mám "O mě" napsáno tučně, a ostatní ne. :/

Apod.

Zkrátka, co se vám na profilu nezdá, napište, já opravím. Máte jedinečnou šanci! :)

Děkuji, 

Elisa, Stín půlnoci

Změny:

Obrázek

Ve fotoalbu mi nejde jeden obrázek ,nebo jde jen málokdy, takže bych chtěla poprosit, jestli byste ho nemohli odstranit.
A chci se zeptat jestli byste ho třeba nemohli nahradit tímto obrázkem: https://i62.beon.ru/72/82/1068272/66/35836566/Sadness_under_the_night__s_rain_by_Pample1.jpeg

Děkuji za odpověď

Re: Obrázek

Dobře, šlo by to :)

Jen...

Prosím sjednocení textu na černou barvu. (Mám někdy šedou, někdy černou) Děkuji :))

Re: Jen...

Dobře, hned jdu na to. Musíte chápat, že nemám čas projet všechny profily a opravovat je. Proto je opravím jen těm, co o to stojí :))

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás