Pár vecí (T)

Takže začnem asi takto...

Mrzí ma moja neaktivita,lenže som naozaj nemala čas.Mala som plno vecí do školy v zmisle pracovať na knihách,projekty,testy a všetky rôzne veci.Plus k tomu som cez výkend ochorela.Budem týždeň doma tak sa to pokúsim dohnať.Nedokážem sa vám dostatočne opravedlniť,prosím príjmite moje ospravedlnenia.Mám pocit že všetko je moja vina ale nie je to o mne ;) S Elis som sa nestrela už slho takže neviem ako je na tom ona.Takže Teneby sa prebúdza k životu.Ak toto niekto číta,tak budem dnes a zajtra na chate od 16:00 do 19:00,samozrejme s prestávkami.Pokúsim sa vymyslieť nejakú aktivitu a to sa už dohodneme :) Naozaj mi prepáčte....

Vaša Teneby,Mesačný Plameň

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás