KONEC OSLAVY! (E)

Tak, mí milí vlčci. c:

Jsem ráda, že oslava proběhla tak dobře. Doufám, že jste si ji celou užili alespoň stejně tak dobře, jako já.

Musím říct, že mi to dalo pěkně zabrat, poschovávat dárečky, soutěže, milion diplomků... *Zasměje se.* Ale já to pro Vás dělám ráda. Když jsem viděla, jakou z toho máte radost, měla jsem hned lepší den. c:

Nicméně, již je to u konce. Příští rok, věřím, že to bude stejně, nebo ještě lépe probíhat a všichni se budou bavit. Děkuji všem zůčastněným!

Tak, teď je ale načase vrátit se do "normálního" života, a snad kromě Váno by tu takové "haló" snad chvíli být nemělo :D

To je asi ode mě vše. Pokud mi, nebo ostatním chcete něco povědět, máte prostor dole. 

Tak všechno nejlepší, Destiny Pack! :3

 

Vaše nadšená Elisa, Stín půlnoci


 

 

Tady je ten slíbený prostor :3

:D

Jako Maya,nemůžu se dočkat :3 :D

:)

Mně se oslava moc líbila už se těším na další! Rozhodně to stojí zato. :)

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás