Jarní bleskovka! - UZAVŘENA

Je tu další bleskovka! Tentokrát z mé strany, aby jste neřekli, že tu veškerou práci udělá Elisa a já jen vyčistím "Co jsi udělal/a?" a mám hotovo :D

Bleskovky asi snad všichni chápeme, co nejrychleji musíme odpovědět na otázky dolů do komentářů. První dostane jako bonus 15 ACTů, druhý 10, třetí 5, ostatní dostanou jen diplom. Bleskovka platí do úterý.

Této bleskovky se tentokrát může zúčastnit i Elisa, protože jsem otázky vymýšlel sám. (A diplomy také vytvořím sám.)

_____________________________________________________________________________________

1. Zdravím

2. Jak se máš?

3. Jak dlouho jsi členem naší smečky?

4. Líbí se ti tu?

5. Čeho by jsi chtěl/a ve smečce dosáhnout?

6. Co si myslíš o komunitě na Destiny?

7. Znáš nějakou vtipnou hlášku, která padla na našem chatu? Pokud ano, kterou?

8. Těšíš se na léto?

9. Chtěl/a by jsi něco vylepšit na smečce? Pokud ano, co?

10. Kteří dva členové smečky jsou podle tebe nejlepšími kamarády?

11. Kteří dva členové smečky by se podle tebe měli v budoucnosti stát partnery?

12. Máš rád/a jaro?

14. Co by mohla být další akce ve smečce?

15. Všiml/a sis, že jsem vynechal třináctku? Upřímně, prosím :D

16. Už chceš, aby tato bleskovka již skončila, že? x3

17. Tak zatím ahoj ^^

_____________________________________________________________________________________

To by bylo pro tuto bleskovku zřejmě všechno ;)

 

~Knight

Odpovědi:

bleskovka

1. Čus! :D

2. Jelikož se směji i věcem, které mi nepřijdou legrační, tak blbě :( XD

3. Kdybych tak uměla počítat. :DDD Něco přes půl roku? X)

4. Že váháš :D

5. Tak především, nechci nikoho naštvat a se všemi dobře vycházet.

6. Sice je hodně členů neaktivních, ale admini jsou zase aktivnější. Takže admini super! A ostatním nemohu nic vyčítat.

7. (Nevím, jestli je to vtipné a moc dobře si to nepamatuji.) V té RPG jsem ještě já a Alfa, která má s mým vlkem nekalé úmysly.

8. Jásne

9. Na smečce? Ne. Ale na svém profilu ano, ale to jaksi není podstatné x)

10. Elisa a Knight

11. Elisa a Knight :DDD

12. Alergik nejsem, takže ano :D

14. Oslava návratu bývalé alfy jménem Feria

15. Ehm...Ne XDDD

16. Ano, chci být v bleskovce aspoň jako druhá >:D XD

17. Šus! :D A mám to tady celé pro sebe >:DDD Počkat! Néééééé! D:




Bleskovka :3

1. Ahoj ^^

2. Celkem fajn.

3. Od začátku, tedy 21. 12. 2012

4. Ano.

5. To opravdu nevím.. Já už ani vlastně nemám čeho dosáhnout :D

6. Mám své vlčky velmi ráda, i když nejsme nějak početní. Ale ta aktivita by mohla být větší, nějak nám upadá.

7. Nevím, jestli vám to něco řekne, je to spíš takové osobnější, ale pro mě je to vtipné.. "Proč seš Eliso?" .. "Říkala že je omylem.".. No.. :DDD Tak jsem se dozvěděla, že jsem vlastně omylem!

8. Ano!

9. Aktivitu.

10. Nejspíš.. Já a Knight :D

11. To nevím :D

12. Docela ano.

14. Nějaký lov.

15. Popravdě, ne :D

16. Nee :3

17. Ahoj 3 ^.^

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás