Hlasování - den pátý

Den pátý, tedy poslední! Téma DOMÁCÍ MAZLÍČEK:

Meylin:

Mazlíček je přítel na kterého se můžete ovrátit, když si se všemi okolo nerozumíte nebo nikoho nemáte.

Příběh:
Byla jednou jedna dívka. Žila s nemocnou matkou v opuštěnem domě u lesa. Starala se oní, ale věděla že nastane její čas.
Když její matka zemřela dívka se stím nemohla srovnat a několik dní jen brečela v domě.
Jednou si řekla, že by se mohla projít v rom lese, do kterého ji to stále táhlo.
Procházela se a uslyšela kníkot. Hledala živočicha, který tento zvuk vydává. Našla ho. Našla malé vlčátko zmotané do nějaké pasti a po rodičích ani památka.
Rozhodla se že by jej mohla vzít domů.
Nakrmila ho mlékem, které naštěstí doma našla.
Vlčátko vypadalo spokojeně a usnulo. Děvče se po dlouhé době usmívalo. Rozhodla se, že toho malého vlčka pojmenuje a nechá si ho. Pojmenovala ho Max.
Vlčkovi se u ní dařilo. Vždy když šla dívka do blízké vesnice nakoupit. Čekal na ní před domem. Děvče ho pohladilo a dalo mu vždy rohlík. Max jí radostně výtal a hopsal. Dívka byla po dlouhé době zase šťastná a nic si neztěžovala. Musela sice chodit do vesnice vydělávat na obživu, ale i tak měla na Maxe dost času.
Žili ai šťastně a nic jim nechybělo. Max chránil dívku před zvířaty a měl ji rád. Ona mu dávala jíst a měla ho taky ráda. Max ji nahradil ztracenou rodinu.
Ona rostla a rostla a Max stárnul a stárnul až onemocněl. Dívka poznala že je nemocný a starala se o něj a on se snažil jí dělat dál radost. Už to vypadalo že se uzdraví. Vstal a postavil se k dívce. Přinesl jí rohlík olízal jo tvář. Dívla řekla počkej musím něco udělat, ale on šel stále za ní. Najednou se začal třást dívka zjistila co se děje. Max ležel na zemi a hlavu měl v její náruči. Podíval se ji do očí a dívka najednou slyšela jeho myšlenky. ,,Děkuji za všechno. Mám tě moc rád. Zítra jdi do vesnice za fenkou řezníka má štěňata ona ti jedno dá. Nech si jej a postarej se o něj jako o mne. Je to můj jediný syn.“ slyšela. Poté řekla: ,,To já ri děkuji Maxíčku.“ políbila ho na hlavu a on mohl v klidu navždy usnout. 
Udělala jak jí poradil v myšlenkách Max. To štěně jí stále připonínalo jeho a tak ho pojmenovala stejně. 
Tohole pejska měla až do svého stáří a zemřeli spolu.
Jejich duše se znovu setkali. I když v životě neměla rodinu žila si šťastně. Stačila jí láska domácího mazlíčka.

Knight:

Domácí mazlíček, asi jako první věc co mě napadne, když se tohle řekne, je nějaké menší stvoření, které slouží jako společník nebo kamarád svému majiteli. Ovšem také mi skočí do mysli myšlenka na mého sokola Hora. Našel jsem ho ještě jako malé mládě na hrobě svého nejlepší přítele. Postaral jsem se o něj, ale tak či tak sokol zůstal se mnou. Divil jsem se, nechápal jsem, jak někdo může chtít strávit zbytek života po boku nějakého nudného jedince, jako jsem já. Ovšem nebránil jsem mu v tom. Horus se stal mým věrným přítelem a rádcem. Udělal pro mě spoustu věcí a já mu nikdy nebudu moci dostatečně poděkovat.

Maya:

Žila jednou jedna dívka jménem Sofie. Sofie byla z bohaté rodiny a proto dostala vše, co chtěla. Jednou si přála psa a taky ho dostala. Ten pes ale nebyl čistokrevný a vůbec se jí nelíbil a nechtěla se o něj starat. Jednou se Sofie vydala do lesa a ten pes ji následoval. Sofie šla a šla, ale udělala špatný krok, spadla a zlomila si nohu. Pes okamžitě běžel pro pomoc, přivedl rodiče zraněné dívky a od té doby byli ten pes a ta dívka nejlepší přátelé.

Anketa

Čí příběh se vám nejvíce líbil?

Meylin 5 36%
Knight 6 43%
Maya 3 21%

Celkový počet hlasů: 14

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás