Halloweenská soutěž 2013 - UZAVŘENA

Zdravím Vás u další soutěže. A protože se pomalu ale jistě blíží Halloween, bude soutěž právě na toto téma.

 

ZADÁNÍ:
  • Vaším úkolem tentokrát bude vymyslet co nejstrašlivější básničku. Jak přesně musíte psát, aby vaše dílo bylo přijato.
INFORMACE:
  • Můžete do ní zapojit i vlky, ale nemusíte.
  • Je jedno, jestli zvolíte rýmování A-A-B-B, A-B-A-B, nebo A-A-A-A. Co je hlavní, že v každé sloce budou 4 řádky, které se budou nějakým způsobem rýmovat.
  • Báseň musí mít nejméně 5 slok,ale může mít i více.
  • Pro nízký počet zúčastněných se zvyšují ceny!

(může se kdykoliv změnit)

SYSTÉM HODNOCENÍ:
  • Zaslané básně přidám na stránku spoloečně s všemi důležitými údaji. Aby nikdo nemohl jakkoliv ovlivnit své hlasování z důvodu "Ten má málo hlasů, tak já mu pošlu ten svůj", tak se budou hlasy zasílat do formuláře, který všechny hlasy uschová, ale nezveřejní. a poté logicky ten, kdo má nejvíce hlasů vyhrává, ten s nejméně prohrává. Vše proběhne v jednom kole.
 
PRAVIDLA SOUTĚŽE I HLASOVÁNÍ:
  • Do soutěže se může zaregistrovat každý člen naší RPG s již vytvořeným profilem
  • Nikdo nesmí od nikoho, ať už jakkoli požadovat hlas. Může pouze navrhnout, aby hlasoval, ale v žádném případě z něj vymáhat odpověď, pro koho. V průběhu soutěže je to soukromá věc. Avšak berte na vědomí, že vaše hlasy budou později zveřejněny
  • Nikdo nesmí psát báseň za někoho jiného, vydávat se za někoho jiného a podobné podvody.
  • Polovyplněné přihlášky nepřijímáme. Pokud některý z bodů nevyplníte, přihláška se neodešle a tím pádem se nezúčastníte soutěže.
  • Zasílejte pouze básně, opravdové přihlášky a ne spamy, reklamy, žádosti o hlasy v této i jiných soutěžía jiné. Nic z toho vám nepomůže a adminy tím akorát tak otrávíte.
  • Hlasovat můžete pouze jednou za jednoho soutěžícího.
  • Nesmíte hlasovat za sebe, či se při hlasování vydávat za někoho jiného.

(pravidla se mohou kdykoli změnit a přehodnotit) 

UPOZORNĚNÍ:
  • Přihlášky posílejte pouze, když už máte dílo hotové, poněvadž ji musíte zaslat i s dílem.
  • Účastnit se může každý zaregistrovaný člen s vlastním profilem.
  • Dodržijte pravidla, protože při porušení jste diskvalifikováni ze soutěže, či až přeřazeni na týden do vyhnanců.
VÝHRA:
1. místo
  • Diplom za 1. místo uveřejněný na profilu
  • Poukaz na nákup do obchodu v hodnotě 35,- ACT
  • 2 obrázky v profilu navíc
  • Pochvala od Fer
2. místo
  • Diplom za 2. místo uveřejněný na profilu
  • Poukaz na nákup do obchodu v hodnotě 25,- ACT
  • 2 obrázky v profilu navíc
  • Pochvala od Fer
ČAS ODEVZDÁNÍ PŘIHLÁŠKY:
  • do 13. 10. 2013
ZÚČASTNĚNÍ:
Deamin:
  • Název: Démon noci a osamělý dům.
  • Báseň:
Plížil se okolím kolem mého domu,
Viděla jsem ho ostatní však ne.
Měla jsem strach, srdce až v krku,
Ale nikdo mi nevěřil i když jsem křičela ne.

I když jsem křičela,
Ať nechodí ven.
I když jsem věděla,
Zastavit se nedali-on to věděl.

A tak jsem jenom sledovala,
Jak ostatní bdí a mne nevěří.
A tak jsem se dívala,
Jak přicházejí o své životy.

Ale ještě před tím,
V devět hodin večer.
Přišla ke mně máti,
Jestli s nimi nechci jít ven.

Řekla jsem ne,
A prosila ať i oni nechodí.
Jenže proč poslouchat zrovna mě,
A teď leží venku mrtví.

Sedla jsem si k oknu,
A sledovala je.
Jedinou slzu v oku,
A se strachem dívala jsem se ven.

Vyšli všichni najednou,
Bez rozhlídnutí kolem.
A tak brečím nad naší rodinou,
Před naším domem.

Máma, táta, sestra i s malým bráškou,
Leží tam.
Leží tam před lesní cestou,
A já nedýchám.

Vrhl se na všechny,
Beztak bez jediného nádechu.
Začal jim trhat a vyndávat vnitřnosti,
V měkoučkém mechu.

A já sedím,
Koukám na otevřené hlavní dveře.
Jde po schodech-však ho slyším.
Jde si už jenom pro mě.

Mám strach a zamykám dveře,
Jenže on je silnější než jakákoliv závora.
Ty dveře-na kousky rozcupoval je,
A já koukám do dvora.

Neuniknu,
Však vím že je to osud můj.
Ale mám strach srdce až v krku,
Já sedmiletá a náš bývalý dům.

Před očima se mi míhá,
Snad celý můj život.
Sedm let je krátká doba,
Ale stálo to za to.

Vyrazil dveře,
Vešel do pokoje.
Vrhl se na mě,
A celý proces se zase opakuje.

Vytahuje mi vnitřnosti,
Ještě mrtvá nejsem.
Cítím jak mi praskají kosti,
Cítím jak mi kolem těla teče má vlastní krev.

Dusím se krví a zároveň slzami,
Nestačím polykat je všude i v mých plicích.
A tak se dívám dál dopředu před sebe,
Na svou sobeckost jsem doplatila,
Mohli jsme umřít společně….
 
Sirael:
  • Název: Noc o Halloweenu
  • Báseň:
Ztichlou ulicí, tiše kráčí stín,
Po starém městečku roznáší splín.
Tichá ta osoba, zahalená v rouchu,
Schovej se, máš-li se rád trochu!

Krok za krokem, šustot pláště,
Tu trocha bolesti, tu trocha záště.
Zlý škleb, ohavná to postava
A dnes je Halloween, jeho oslava.

U kamenné zídky, kde ty klidně spíš,
Zastaví se déle, ví, kde máš svou skrýš.
Projde brankou, prolétne zahradou,
Ty tiše spíš, s dekou pod bradou.

Klapnutí dveří, tichý krok,
Po předsíni krok sum krok.
Po schodech kráčí
A za ním mlha a stín….

Zavrže podlaha, trochu se zavrtíš,
Osud svůj, ale už nezměníš.
U dveří tvých stojí,
Úsměv, ví, že se ho každý bojí.

Prostoupí dveřmi, projde pokojem,
Ty zavrtíš se pod hrozným snem.
Přistoupí k lůžku, uchopí svou hůl:
„Klidně spi, teď už jsi můj.“

Natáhne ruku s holí,
Vše tě najednou bolí.
Otvíráš oči, nic nevidíš,
Otvíráš ústa, nekřičíš.

Snažíš se pohnout,
Snaha však marná,
Modlitba není ti nic platná.
Dnes nebyla by chyba, neusnout.

Ruka s holí nad tebou,
Ty skoro život za sebou.
Usměje se noci tvor:
„Teď se připrav na teror.“

Tichá slova bez hlasu,
A bez očí, není zrak,
Ježí se vlas po vlasu,
Duši žere drak.

Ruka tiše dopadá, na hruď, kde srdce má místo,
Za chvíli nebude tam nic, jen čisto.
Rychle se prsty vnořují, do těla bez vinny,
Na zdi půlnoc odbíjejí hodiny.

Uchopí srdce, pomalu táhne,
Tělo se zmítá, pomalu chládne.
Poslední slza, poslední kapka,
Krev ze srdce na tvář ti kapká.

Uloženo do nádoby, přidáno k dalším,
Srdce tvé přidáno k těm našim.
V pokoji zima, chlad a mlha
Kam poděla se dnes v noci láska, kam něha…

V tiché noci, ve staré ulici,
Odsune petlici,
Tu kráčí tiše noční stín,
Tu trochu krutosti a tady splín.

Dnes v noci Halloween, svátek všech stvůr,
Dnes v noci utichl andělský kůr,
Do těla prázdného, zaražen kůl,
A srdce tvé, potrava bude nočních můr…
 
VIDEO:
Od Siraela, na nabudění strašidelné atmosféry při čtení básní ("Pokud by si někdo chtěl poslechnout, co jsem poslouchal při skládání a číst to při tom, tak tady je muzika.")
 
VYHODNOCENÍ:
Inu, mrzí mě, že byl celkově odeslán pouze jeden hlas. Já sama jsem nehlasovala z důvodu, že jsem si nemohla vybrat lepší a pravděpodobně tomu tak bylo i u ostatních.
Ale teď k vyhodnocení:

 

1. místo - Deamin, Vodní bouře s 1 hlasem
2. místo - Sirael, Syn větru s 0 hlasy
 
PŘEHLED HLASŮ:
Datum:
21.10.2013 19:46
Jméno:
Sirael
Hlasuji pro:
Deamin
Proč jsem se rozhodl/a zrovna takto?:
Protože až na pár zádrhelů se mi báseň líbí.
 
ODMĚNY:
  • Deamin
Diplom:
Poukaz:
  • Sirael
Diplom:
Poukaz:

 

Chválím a zároveň děkuji zúčastněným, že byli ochotni do soutěže zaslat své výtvory a obětovali tak trochu ze svého, v této době drahocenného, času smečce A vy ostatní se snad zúčastníte té další, která už se připravuje.

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás