Feriiny malé renovace (F)

Tak. Dá se říci, že se Fer už vrátila a tak chce dát vše do pořádku. Ne, že by to tu Elisa vedla špatně, ale za tu dobu mě zas napadlo pár věcí, které bych tu ráda změnila, nebo přidala. O některých jsem ještě ani Elise neřekla, takže nevím, jestli mi vše projde. :D Inu...
 
1) Design
Design nakonec není tak úplně vytvořený mnou, ale po dohodě s Elisou jej za nějakou dobu nastavím. Tímto chci už dopředu omluvit grafické nesrovnalosti, poněvadž půjdeme do jiných barev.
 
2) Obrázky
Mohli jste si všimnout, že jistá záležitost s obrázky tu už byla, ale nedá se říct, že by se tak úplně ujala, proto navrhuji další řešení toho, abychom neměli problémy s AP.
A) Napíšete autorovi obrázku, jestli jej můžete nadále používat v této RPG hře za svou postavu. Diskuzi vyfoťte (Prt Scr, otevřít program Malování, Ctrl+V) a pošlete ji mně (Ferii) na e-mail.
B) Nakreslete si vlastního vlka sami. Nešetřete na originalitě a nebojte se přidat nějaký předmět (obojek,..), pokud jej odůvodníte v minulosti.
C) Požádejte někoho, aby vám obrázek nakreslil. Dobře svůj návrh popište, nebo v Editoru (odkaz v registraci) vytvořte podobného vlka a požádejte o překreslení. Určitě vám někdo vyhoví.
 
3) Sytémové postavy
Možná to Ti zkušenější už znají z jiných RPG. Mně se líbí dva způsoby a Vás nechám rozhodnout, který chcete.
A) Způsob první 
Každý zaregistrovaný má nárok na vytvoření si vlastní systémové postavy. Vyplní registraci a ve hře za ni pak může hrát jen on sám.
B) Způsob druhý
Adminé vytvoří nějaké postavy. Vy si je budete moci buď na nějaký týden pronajmout, nebo koupit. Vše za ACT.
(ANKETU NALEZNETE NA BOKU STRÁNKY)
 
Tak, to je snad vše. Pod článkem máte fórum, kde se můžete k věci vyjádřit.
 
Feria, Serenáda noci

Diskusní téma: Feriiny malé renovace

:)

Ohledně tich obrázků...Fer až tě někdy potkám na CHATu doufám že mi vyhovíš a obrázek mi překreslíš :D. Ohledně druhé věci...musím se popravdě přiznat, že nevím co je to systémová postava...Mohl by mi to někdo prosím Vás vysvětlit? :( Předem děkuji, loučí se Deaminka :D.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás