3. NAROZENINOVÝ DEN (F)

Dnes, 20. 12. 2013 je to přesně rok, co tento web vznikl. 
Je dojemné, že něco co jste stvořili je o rok starší. A vy s tím. Vše je trošku jiné a, přiznám se, moc jsem nevěřila tomu, že člověk (vlk) jako já je schopný s nějakou stránkou vydržet déle než tři měsíce. 
A vidíte, ono se povedlo. Věřte, že nebýt vás, skvělých vlčků zapálených pro hru, by tu už určitě nebyl. Jste to právě vy, kdo tento web drží při životě.
Ano, občas nastanou problémy, hlavně co se aktivity týče a to jak na fóru tak na celé stránce, ale to, že existují jedinci, co se ještě nedostali do vyhnanců, je důkazem toho, že je to tu, doufám, baví. Jste úžasní a každý rozhovor, soutěž nebo hra s vámi je úžasná. Jsem ráda, že jsem měla tu možnost vás poznat a nebojte se mě kdykoliv požádat o hru. I když zrovna budu opravovat stránku, psát článek do novinek, nebo si prostě z jiného důvodu nebudu moci si s vámi zahrát, i vaše žádost mě potěší a pokud hru pokončíme, bude to ještě lepší.
Poslední prosba na závěr mého malého a krátkého proslovu - Zkuste psát i do "Jsi tu?" a zároveň chodit na Chat. Není to nemožné, jde to. A pokud tu nejste, tak se zkuste alespoň zpátečně omluvit. Byla bych moc ráda kdyby jste to dodržovali.
 
A co nás čeká dnešní narozeninový den?
  • PŘEKVAPENÍ, kvůli kterého musíte v určitý čas dojít na Chat. Kdy? Podívejte se na včerejší příspěvek. (přesouvá se na Sobotu, ovšem není jisté)
  • Za každý zápis do "Jsi tu?" dostanete 10,- ACT
  • Soutěž, která není tak docela soutěž (ale najdete ji v soutěžích).
 
Omlouvám se za slíbený včerejší design, ale trošku se zkomplikovalo, poněvadž to nesedělo na stránku. Já, jakožto Fer se pokusím udělat nový a pořádně si vyměřím okraje. :D
 
Feria, Serenáda noci

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás