1. NAROZENINOVÝ DEN + POKYNY (E)

Tak a je to tady. Nevím jak vy, ale já jsem se na to velmi těšila. Máme už 2 roky!! c:

A protože dnešním dnem počíná i naše oslava, dovolte mi vám předstvit, o co půjde.

V každém z narozeninových dnů (20., 21. a 22. 12. 2014) se na celé stránce objeví dáreček. Ale aby to nebylo jednoduché, že, tak budou schované. Musíte prohledat celou tuhle smečku, aby jste na něj narazili. Na konci tedy budete mít 3.

Přejděme tedy k části, kdy už dárek najdete. Na něm by mělo být napsáno, co dostanete:

No a až jej najdete a přečtete si ho, pošlete mi mail..

bude vypadat nějak takto:

 

a odešlete! Já vám na něj odpovím a přidám dárek do profilu. c:

Ale teď už k dnešnímu dni. Co náš bude čekat?

  • Nová soutež: Narozeninový kvíz! (trvá celé narozeniny, až do 22. 12. 2014)
  • Za každý zápis do "Jsi tu?" dostanete dnes 10.- ACT!
  • A samozřejmě dáreček!
Tak, to je snad vše. Kdyby bylo něco nejasné, pište pod článek c:
 
Vaše Elisa, Stín půlnoci

 

 

 

Dotazy?:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás