VLS 2015 - Vyhodnocení

Zdravím a přináším vám vyhodnocení VLS 2015 C:

V soutěži jsem se nesnažil vytvářet nějaké velmi frekventované úkoly kvůli tomu, že jsou prázdniny. Ze soutěže jsem bohužel musel diskvalifikovat Himawari z důvodu, že mě požádala heslo i po termínu, ale co mě zklamalo více je to, že se ona sama nezúčastnila ani jednoho úkolu. Taurvë se téže zúčastnil pouze jednoho úkolu, což mě také celkem zklamalo. Ovšem chtěl bych zvláště pochválit Elisu a Mayu, protože ony se jako jediné zúčastnily každého úkolu.

Vyhodnocení:

1. místo: Elisa, Stín půlnoci s 3050 LB

Diplom:

Také ti náleží 100 ACTů, 10% do tvořivosti a 50 ACTů jako bonus, protože jsi měla více než 3000 LB

A samozřejmě ti patří má pochvala C:

 

2. místo: Maya, Ohnivá duše s 2100 LB

Diplom:

Náleží ti 80 ACTů, 8 ACTů jako bonus, protože již máš u každé dovednosti 100%

A chválím tě C:

 

3. místo: Taurvë, Modrá kapka s -200 LB

Diplom:

Náleží ti 50 ACTů, 5% do tvořivosti a má pochvala C:

 

Diplomy vám dávám do profilů a ACTy vám připočtu.

Všem šťastným výhercům gratuluji C:

Komentáře:

Děkuji

Děkuji mockrát, konečně jsem se také zúčastnila nějaké soutěže a musím říct, že se ti velmi povedla. Jak otázky, tak propracování C:

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás