Vánoce! - Aktualizováno (E)

Zdravím,

jistě už se všichni těšíte na Vánoce, kdo by taky ne! Jak už je to v naší smečce zvykem, chtěla bych zase uspořádat nějakou vánoční oslavu. Předběžné datum by bylo asi přímo 24. 12. 2015 v ranních hodinách (např. 10:00). Určitě mi ale napište dole ve fóru, zda se dostavíte, abychom nás tam bylo co nejvíce. Chápu, že někteří třeba na Štědrý den na pc nemůžou, a proto vás prosím, abyste mi tedy napsali, zda můžete.

Co se týče náplně oslavy, určitě bych uspořádala nějaký vánoční hon, ale trošku propracovanější než minule. Určitě budou nějaké minisoutěže, za které dostanete diplomky a odměny (ale ne např. čepice :D). Ještě zkusím něco vymyslet, ale pokud budete mít nápad, sem s ním!

To je tedy pro nějaké malé info vše. Trochu více se rozepíšu v dalším článku, až se tedy přesně dohodneme na datu.


Krásné svátky,

Vaše Elisa, Stín půlnoci


Přijdete?

NAKONEC TEDY..

.. až po dvanácté hodině. Neoficiálně si ale můžete zahrát i dříve. (10:00)
Omlouvám se za komplikace.

Elisa

Nemůžu :(

Já bohužel v těch 10 nemůžu, protože ráno pojedeme pro babičku. Kdyby to ale bylo třeba ve 12, tak by to šlo.

Re: Nemůžu :(

Nakonec jsem se dozvěděla, že bych tu vlastně mohla být jen asi půl hodiny.. Proto se to tedy natáhne nejspíše od těch 10:00 až někdy do 13:00 s tím, že by se v těch deset hrálo jen tak neoficiálně, a dejme tomu po dvanácté (prostě po obědě) by byl ten lov..
Takže normálně klidně přijďte (nemusíte) v 10, ale oficiálně určitě přijďte po té 12...
Omlouvám se za zmatky..

24. 12. 2015

Takže konečné datum stanovuji na toho 24. 12. na 10:00 a uvidíme, kolik nás bude. Když tak bychom zahráli jen hru a hlavní oslavu bychom přesunuli. :)

...

Pevně doufám, že se sem dostanu. Ale sama se znám a tak nevím, jestli to stihnu. Jako každý den plánuji minutku dopředu, tak mi nezbyde než se jen snažit =)

Vánoce

Já bych mohla asi přijít , mohla bych tu být přes tablet

Nechci si to nechat ujít.

Nejsem si jistá, jestli se dostavím. Nemám nic v plánu, ale může mi do toho něco vlézt. Ale určitě se budu snažit přijít! Na oslavu se vážně těším. Po delší době nějaké oživení hry. :)

Re: Nechci si to nechat ujít.

Dobře, takže tedy jak? Já zase nejspíše nebudu moci o svátcích (25. a 26. 12)..

Re: Re: Nechci si to nechat ujít.

Nevím. Mně by to toho 24. nevadilo. Ale mně žádný den nedělá velké potíže, takže já to nechávám na ostatních.

Re: Re: Re: Nechci si to nechat ujít.

Omlouvám se, ale nakonec tu nebudu. Jedeme na nákupy a nevím, kdy se vrátíme. Možná kolem jedné hodiny odpoledne.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás