Teneby, Mesačný svit

OBRÁZKY:

---

BÁSNIČKY:

OSUD VLČICE
Duša kričí o pomoc,
v útrobách cítim moc.
Smútok mnou prúdi ako rieka,
všade naokolo vyteká.

Hľadá svoju podstatu,
beží,kričí a ničí Seba.
Našla malú priehradu,
možno nájde aj Teba.

Prelína oblohu ako horiaca žiara,
hľadá iba pochopenie.
Zamieri do močiara,
ťaží ju jej trápenie.

Vlčica hľadí na nočnú oblohu,
hľadá jasnú hviezdu.
Zamieri do svojho brlohu,
svojmu rodnéhu hniezdu.

Tichí žiaľ, po láske túži,
zaplače nad svojim osudom,
že len zlým vlkom slúži,
verí len svojim preludom.

Už navždy sama bude,
zlý vlk jej lásku zničí,
po jej tichom sľube,
hneď si ju vycvičí.

Nikdy ju však nezíska,
chladné srdce lásku necíti.
Vlk hľadí len do blízka,
Vlčica svoj cit nestratí.

Vlk ju bije, ničí a zabíja zvnútra,
vlčica pevne vzdoruje.
Vlk po láske pártra,
vlčica len odporuje.

Lásku k nemu necíti,
vlka to štve, chce ju zničiť.
Vlk však bolesť ucíti,
podľa nej nemá v úmysle prežiť.

Po krku mu vyskočí,
a vlk leží mŕtvy, na zemi.
vlčica sa len otočí,
s citmi nehynúcimi.

Beží do diaľky za láskou svojou,
vysloví: "Nehľadajte ma".
Beží alejou,
Tá vlčica som Ja.
 

TEXTY A OSTATNÍ:

Moje oči uzreli tento svet pred tromi rokmi.Lenže na tento svet som neprišla vítaná.Moje zelené očká ešte vĺčatka prešli pohľadom po zhrozených vlkoch.V tedy som nechápala čo sa deje."Je....ona je netvor!" zakričal jeden z vlkov a ušiel.Nejaká vlčica s nádhernou hnedou srsťou sa predo mňa postavila.Vlci mierne ustúpili.To bola moja matka.Jedna z najsilnejších vlčíc v svorke.Ostatní nervózne odišli.Matka sa na mňa otočila a oblizla mi čelo."Nevšímaj si to moja malá Hviezdička" a tak som dostala meno Star.*O dva týždne neskôr*Sedela som vedľa vlka starého ako ja,s ryšavou srsťou.Usmiala som sa naňho a on môj úsmev opätoval.M dvaja sme boli zanedbané šteniatka,pretože moju aj jeho matku zabili pretože porušili pravidlo:Nepáriť sa mimo svorky! "My to zvládneme!" povzbudila som Zeina.On na mňa pozrel a potom zase do zeme."Tebe sa to povie Star,tvoja matka bola najsilnejšia vo svorke,určite si to po nej zdedila ale čo ja....vĺča Omegy" povedal potichu a trochu som sa o neho bála.Nahnevane som vydýchla a postavila sa.Jemne som ho zdvihla."Nesmieš to tak rýchlo vzdávať!Musíš sa snažiť...ved predsa nikto nie je dokonalí a?!"zavrčala som priateľsky.On sa na mňa usmial a nosom mi šťuchol do líca.Usmiala som sa a sadla si no jedna z vlčíc ma postrčila."Je rad na tebe"povedala potichu a ja som vyšla smerom k Alfe.Bol dva krát väčší ako ja takže som sa dosť zľakla ale nedala som to na sebe vidieť.Uklonila som sa.Alfa na to nereagoval.Sklopila som uši a pripučila sa na zem na znak toho že je vodca.On zavrčal.Zatvorila som oči od strachu.Cítila som jeho dych na mojej srsti.No zrazu Alfa ustúpil.Otvorila som oči a uvidela Alfovu družku ako mu niečo šepká.On sa zatváril nahnevane a pozrel na mňa.Nosom namieril na jednu z vlčíc,teraz moju učiteľku.Ona prikývla a potom aj ja.Vyšla som k nej.Ona mi oblizla hlavu a usmiala sa na mňa.Potom postrčila aj Zeina.On sa ustráchane vybral k Alfovy.Pozrel na mňa a ja som sa usmiala.Zatváril sa istejšie a urobil to isté ako ja.Alfa ukázal na tú istú vlčicu.On sa rozbehol k nám.Nadšene som naňho skočila a začali sme sa hrať.Nikomu to neprekážalo.Bola som šťastná,aspoň na chvíľu.

Týdenní soutěž - zůčastněná

Popis obrázku

NÁZORY:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás