Smečka pročištěna. (E)

Tak, dokončili jsme očistu. Nyní už jsou mezi námi jen aktivní členové. Jediné, co mě zaráží je, že Meylin se nepřihlásila o místo.. Nechala jsem jí profil, pro případ, že by zůstala. Tímto ji tedy prosím, aby napsala, zda tedy zůstává, či ne. 

Možná jste si také všimli těch profilů. Pokud ne, jděte se kouknout. c:

Myslím, že takhle je to lepší. Můžeme tak hned vidět, kdo je kdo. Snad se vám to také líbí, napiště mi dolů, co si o tom myslíte.

To je snad vše, co jsem chtěla. 

Elisa, Stín půlnoci

Místo pro Vás c:

Názor :3

Já si myslím že je to tam teď hezčí a taky i trochu přehlednější. Aj... Vzpomínám si jak to tu vypadalo předtím. Hodně se to tu změnilo. Naštěstí se to tu mění jen k lepšímu a snad to tak zůstane. :3 :D

Re: Názor :3

To jsem ráda :3

:)

Já myslím, že je to super! A když budou velikonoce musím tu soutěž nějakou vymyslet! X) KDyž jsem pomocník se soutěžemi :D Takže dneska dokud něco nevymyslím (něco aby to členy bavilo) tak mě na chatu neuvidíte, ale určitě se tam dneska ukážu jinak, pokud jste přehlédly napsali jsme do "Co jsi udělal/a" že jsme s Mayou zaregistrovali vlčata X)

Názor

~ Jsem velmi rád, že v této RPG dostávám prostor pro vyjádření svého názoru, protože ve svých minulých RPG jsem tuto možnost neměl. Mám vás rád <3 ~

Přišlo mi to jako dobrý nápad udělat nějakou tu "očistku". Jen mě zaráží to, že se zapsali i někteří členové, kteří jen párkrát napíší do 'Jsi tu ?' a nic víc. Sice na chatu slíbili, že budou aktivnější, ale já nějaký rozdíl nevidím. Členy jmenovat nebudu, myslím, že "všichni" ví, které mám na mysli.

Mno, asi nad nimi lámu hůl až moc brzy.

Re: Názor

~ Děkujeme moc <3 ~

Ano, je to zvláštní, snad se to napraví.. Jen jsem chtěla dát možnost všem :)

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás