Registrace (E)

Ahoj, ráda bych ještě radši vysvětlila, jak jsem to myslela s přepsáním profilů. 

Většina z vás to již pochopila a přepsala si nové registrace. Někteří ale ještě ne. Proto to tedy ještě jednou vysvětlím a také stanovím datum, do kterého si registraci budete moct přepsat.
 
Není to moc složité. Prostě a jednoduše od vás potřebuji E- mail. Je to ze dvou důvodů. První je ten, že na vás budu mít kontakt.
Druhá a důležitější věc je ta, že vám na ten mail zašlu potřebné věci k registraci. Je to heslo, abyste se do registrace vůbec dostali, ale také je to adresa a stránku s informacemi, kde najdete vysvětlivky.
 
Prosím tedy zbylé členy, aby mi dolů pod tento článek napsali do formuláře E-mail, a já jim poté pošlu ty údaje.
 
Poté stačí vyplnit registraci.
 
 
 
Snad jsme to už všichni pochopili. Díky. c:
 
A nyní datum, do kterého si musíte registraci přepsat:
 

neděle, 17. 6. 2015

Tvůj E-mail pro registraci

Napiš mi tvůj E-mail a já ti poté pošlu údaje.

Dotazy:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás