Členové (E)

Zdravím, jak jste si jistě všimli, do 17. 6. 2015 jste nám měli napsat váš e-mail, na který jsme vám následně zaslali heslo a informace. Někteří tak učinili, jiní ne. Proto jsem jen chtěla napsat, kteří členové tedy budou přeřazeni do vyhnanců, jelikož nemají správně vyplněný profil a jsou neaktivní.

  • Teneby
  • Deamin
  • Speras
  • Rolera
  • Meylin
  • Melody
Je mi to líto, ale je to tak. Pokud stojíte o návrat, funguje to jako u normálních vyhnanců, takže napište a budete vráceni. Poté si profil přepíšete a hrajete dál. To je snad vše. Jen už chci mít v profilech pořádky.
 
Elisa

Prostor pro vyjádření:

Vyhnanci

Neměla by být Melody náhodou ve vyhnancích také? Ta také nemá přepsanou registraci. Ovšem jen se ptám.

Abych řekl pravdu, celkem mě mrzí, že takoví významní členové (jako třeba Teneby nebo Deamin) jsou teď ve vyhnancích. Když jsem si projížděl staré články v archivu, tak třeba Deamin byla jedna z nejaktivnějších....

Re: Vyhnanci

Ano, máš pravdu, omlouvám se. Prosím, přeřadil bys ji? Děkuji..
A ano, také mě to mrzí.. Ale pravidla platí pro všechny.. :c

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás