Básničková soutěž + vyjádření + návrh (K)

Zdravím všechny a přináším Vám vyhodnocení básničkové soutěže.

Tato soutěž nebyla ani trochu úspěšná, nikdo se nezúčastnil. Jsem si plně vědom faktu, že je konec školního roku a asi většina z Vás se snaží si zachránit známky. Ovšem nedostal jsem nějakou zprávu typu: "Omlouvám se, ale nemohu se zúčastnit, protože si musím opravovat známky.", pokud bych nějakou takovou zprávu dostal, pochopil bych to. Hlouběji tuto věc rozebírat nebudu, nemá to cenu.

Aby to tu neupadlo do nějaké neaktivity, tak mě napadlo "oživit" jednu z prvních soutěží na Destiny vůbec a to VLS - Velká Letní Soutěž. Systém by byl velmi prostý, po nějaký časový interval v letních prázdinách by se do speciální rubriky dávaly úkoly, který by tam byly minimálně 2 dny, potom zmizely. Za splnění těchto úkolů by zúčastnění dostávali body

Pro připomenutí odkaz na VLS 2013 - ZDE

VLS 2015 by byla plně organizována mnou. Tudíž já bych byl jediný, který by znal správnou odpověď na soutěžní úkoly. Také bych se jako jediný nesměl soutěže zúčastnit. Samozřejmě by se do soutěže mohla zapojit i Elisa, protože jak jsem uvedl, výsledky bych znal pouze já.

Za tuto soutěž by samozřejmě byly nějaké "větší" odměny. 

Pokud tuto soutěž chcete, tak můžete hlasovat dole v anketě, popřípadě vyjádřit svůj vlastní názor v komentářích. Možná si myslíte, že to já s těmi soutěžemi již přeháním, ovšem pokud VLS 2015 nechcete, tak ji organizovat nebudu a žádná nebude. Je to čistě na vás.

Pokud o VLS 2015 máte zájem, můžete také uvést, jestli chcete se soutěže zúčastnit, protože soutěžní úkoly mohli splnit pouze ti, kteří si o účast předem napsali.

Ale je to čistě na vás.

-Knight

Anketa

Máš zájem o VLS 2015?

Ano! 7 88%
Ne 1 13%

Celkový počet hlasů: 8

Komentáře:

Účast

Já bych se zúčastnila, ale jsem na tom podobně jako Maya, ale myslím, že bych to zvládla.
Také se omlouvám, že jsem se nezúčastnila básničkové soutěže, ale již jsem se omlouvala ve "Jsi tu?"....

Takže prosím o prominutí i za tu neaktivitu, teď by to mělo být lepší. Děkuju.

Elisa

VLS

Ano, já bych se zůčastnila (ale taky jde o to, že budu na dovolené atd, tak nevím 100%, jestli v ty dny budu mít čas, jinak by problém nebyl).

Účast

Já bych se VLS zúčasnila.

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás