Aktuality (E)

Zdravím mí vlčci,

po nějaké době zase píši. Mohli jste si všimnout, že Destiny prošla jakýmsi neoficiálním pozastavením, ale snad už by mělo být vše v pořádku. 

V první řadě vám jen chci oznámit, že vaše Actointy ze "Jsi tu?" jsou sečteny a zapsány do "Actoiny".

Dále jsem se pak chtěla vyjádřit k vyhnancům. Jak jistě víte, je mezi nimi i plno členů, kteří pro naši smečku hodně znamenali. Pravidla ale platí pro všechny stejně a tak se i s nimi budeme muset rozloučit. Konkrétně mám na mysli hlavně Deamin a Teneby. Děkuji tedy, že jste zde s námi pobyli..

Také chci jen napsat, že do vyhnanců byly přesunuty Nira a Himawari. Stále ale můžete zpět! A také chci upozornit tyto vlky:

  • Feria (5. 10.)
  • Hawk (17. 10.)
  • Safira (30. 10.)
  • Risa (?)
  • Taurvë (16. 7. ?)
  • Calypso (?)
Že už jim zbývá jen chvíle a pak jsou vyhnáni také!
 
 

Poté jsem ještě chtěla trochu rozebrat fórum. Ano, je to jeden velký zmatek. Původně jsem s ním smýšlela trochu jiné úmysly, ale jaksi se tam sama rozvinula hra, která působí jako totální zmatek. 

Proto navrhuji tedy tři možnosti.

1) Toto fórum si necháme, jen v něm udělám lepší systém, hra tedy bude probíhat v něm.

2) Knight se nabídl, že by mohl vytvořit nové, přes jinou doménu. (Tento nápad se mi zamlouvá, budu ráda.)

3) Hra se kompletně přesune na Chat a fórum bude zrušeno. (Mě osobně se na chatu hraje lépe, z důvodu rychlých reakcí apod., ale na fóru je to zase přehlednější a lze rozvinout hru lepší.. Je to pro mě tedy 50x50%)

Takže vás tedy prosím, jelikož chci, aby se vám dobře hrálo, o vaši volbu z těch tří výše, popř. jiný nápad.

Snad je to tedy vše,

vaše Elisa, Stín půlnoci

 

Názory a volby:

fórum

Já osobně by taky byla pro fórum. Líbí se mi, že si můžeme vždycky přečíst starého příspěvky a pokračovat v jednom příběhu. Kdyby se povedlo Nové, bylo by to fajn.

Zatím tedy vede fórum..

Děkuji mockrát za vaše názory, zatím se tedy zdá, že vyhrává fórum.. Každopádně bych tedy chtěla poprosit Knighta, jestli by se mu chtělo vytvořit fórum nové. Pokud ne, můžeme uspořádat naše staré a pokračovat tam..

Elisa

...

Já jsem pro fórum. Bylo by super, kdyby Knight vytvořil jiné, ale i na tom, co je, kdyby se podařilo udělat pořádek by mohla vzniknout pěkná hra

Tak přece jen fórum

Tak jsem si nebyla jistá, pro co mám hlasovat, ale když se nad tím zamyslím, asi bude lepší fórum. Přece jen, když hrajeme jenom na chatu, příběh hry se nikam moc nepohne. Jestli zůstane současné a vymyslí se lepší systém, nebo se udělá fórum na jiné doméně, to je mi celkem jedno. Každopádně, myslím, že hra bude lepší na fóru.

chat

já jsem spíše pro chat , protože je to rychlejší ,nemusím nic přepínat když mám nějakou připomínku ke hře .

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás