Konec? (E)

Zdravím, moji milovaní vlčci.

Ano, po dlouhé době píšu. Tento článek se bude týkat především smečky celkově. Jistě jste si všimli, že už to není, co bývalo. Zbylo nám pár členů, kteří sice píší do "Jsi tu?", ale jinak prakticky aktivní nejsou (nemám vám to za zlé, je to má chyba). Vím, můžu za to já, sice jsem tady každý den a odpovídám na přihlášky, ale nevím, nějak nemám chuť se pouštět do větších akcí. Prostě asi na každého jednou přijde ten pocit, že už ho to nebaví a že už s tím chce zkoncovat.

Ano, i na mě to přišlo.. Už jsem dlouho váhala nad tím, že prostě smečku rozpustím.. Ale potom jsem si vzpomněla na ty hezké chvíle, co jsme spolu zažili a to, jak mě to nehorázně bavilo...

Proboha, vždyť už jsme na světě přes 3 roky! Víte, kolik to je? Patříme (patřili jsme?) mezi přední vlčí RPG. Nemůžeme se jen tak vzdát. To by byla škoda. 

Podívejte - stále mi chodí nové přihlášky, lidé se sem chtějí přihlásit. Sice jsou kolikrát špatně vyplněné a poté už se neozvou, ale i tak.. Lidé mají zájem.

Další z mých myšlenek je Registrace. Myslím, že jsem ji udělala až moc složitou, prostě, lidem se nechce vyplňovat přihlášku, poté čekat, stokrát ji opravovat a až pak teprve psát dlouhou registraci.. Myslím, že tímhle také přicházíme o potenciální členy.. -Za to si ale můžu jedině sama.

Každopádně- když se podíváte do "Jsi tu?", skoro každý den tam píší Knight a Maya, naši věrní a vážení členové. Dále pak také Himawari, občas Fer, nově i Safira. To je ale vše.

Podle mě se o nás dozvídají noví a noví lidé, takže máme šanci nabrat více členů. Stačí jen chtít a smečku nějak oživit.

Tak si tak říkám, dáme tomu ještě jednu šanci? Zkusíme být zase aktivní? 

Prosím o vyjádření ve fóru, potřebuji vědět, zda s tím skončit, či pokračovat.

PS: Možná byl celý tento článek jakási slátnina, páté přes deváte, ale prostě, psala jsem, co mi přišlo na mysl.

Vaše ustaraná Elisa, Stín půlnoci.

Konec? Nebo ne?

...

Eh... ano, nejsem třeba člen, ale už dlouho jsem přemýšlela nad registrací. Bylo by fajn, kdyby tato RPG neskončila, ale chtělo by to tu vylepšit, některé věci se tu hledají složitě, chtělo by to nějak... uspořádat. Také by bylo fajn, kdyby jste třeba udělali světlou, neutrální a zlou stranu, přeci jen, mají proč lidé hrát, mohli by být třeba super akce boje o území. Nebo dokonce nějaké nepřátele jiného druhu, lovci nebo jen normální lidé... je tolik věcí jak to tu zlepšit, je přeci škoda, kdyby to tu skončilo. Vypadá to tu fajn, znám několik lidí, kteří nad reg přemýšlí, ale stále. Je tu málo lidí, na chatu skoro nikdo nikdy není. Je to tu složité k hledání(i když to není tak důležité), ale stále by to tu potřebovalo zlepšit. Dokonce by se mohl najít kreslíř, aby jste neměli problém s autorskými právy.
Toto je moje řeč.
Neregistrovaný člověk Neytiri Phoenix.

Re: ...

Ahoj,
na začátek chci poděkovat, že jsi sem napsala svůj názor.
Dále se pak chci vyjádřit k tvým návrhům:
1) Složitost
Ano, přiznává, že jsou tu některé rubriky schované pod dalšími a složitě se hledají, ale ono je potom to menu takové přehlednější celkově a nepletou se do sebe věci, které patří ke hře a které k ní nepatří.

2) K těm stranám-
Máme v plánu udělat něco jako více smeček, kdy členové začnou na jedné nejnižší a budou se "prodírat" až do těch nejmocnějších.
Lovce už tady taky máme, takže ti by zůstali.

3)Kreslíře jsme již měli, jenomže moc velký zájem o obrázky nebyl. Jinak problémy s autorskými právy už jsme řešili před nějakou dobou, od které členové musejí mít v profilech pouze obrázky nakreslené, vybrané z free lineartů, nebo vytvořené v editoru.

Myslím, že už je pravý čas to tu znovu "rozjet".
Díky za příspěvek, tak nějak mě povzbudil, že o tuto rpg má někdo cizí zájem :)

Elisa

...

Objeví se odnikud, tiše našlapuje, pak se vmísí do rozhovoru "Ahoj. Jsem pro vás asi neznámá, vím, nový člen, jeden z těch neaktivních. Měla jsem důvod, už to bude lepší. Ale k tématu... Chtěla bych poznat Destiny takové, jaké bylo a jak o něm píšete, i když jsem nová, nechci, aby zkončilo." V průběhu neustále nervózně přešlapuje. "Ale udělala bych i místo, kde by se mohlo hrát i v případě, že nikdo jiný zrovna není aktivní. Já bych za to byla moc ráda, vždy mám čas až kolem 21 a to už tu je málo vlků, víkendy se dokonce objevuji kolem 23-00." Zavrtí ocáskem. "Díky za vyslechnutí, ale prosím, nekončete." Zkloní hlavu na pozdrav a tiše jako stín opět odchází.

Re: ...

Dobře, děkuji za vyjádření c:

Ehm...

*zjeví se jako přízrak* No... vzhledem k tomu že je toto textové RPG... chtělo by to nějaké herní knihy, kde by se dalo hrát. Jen tak psát mě moc nebaví... Ale alespoň jsem sehnal jednoho kamaráda, který si tady zahraje rád :P

Re: Ehm...

Právě, že do teď se hrálo na Chatu. Nyní ale plánujeme přesunout hru do fóra.

Nevím

Já nevím. Nic, co by tu nebylo už napsáno, mě nenapadá. Já se přizpůsobím, ale bylo by super, kdyby Destiny tuhle krizi přečkala a měla zase stálé a aktivní členy.
Já vím, že tenhle příspěvek nikomu nijak nepomůže, ale chci aspoň napsat, co se mi honí hlavou. Ale vlastně, ani nevím, co se mi honí hlavou. Já prostě nevím, jak se mám vyjádřit.
No, nebudu se rozepisovat, když to stejně o ničem není. Každopádně, smířím se s tím, když Destiny skonči, ale budu radši, kdyby ještě vydržela.

Re: Nevím

Dobře, děkuji za názor :)

Můj názor

Tak kde bych mohl začít? Tento článek pro mě není nějaké velké překvapení; vlastně jsem to i čekal, s prominutím. Aktivita skutečně nějak hodně upadla, za což i částečně já obviňuji sám sebe. Co se týče některých věcí, nehorázně jsem zklamal, za což bych se chtěl nehorázně omluvit.

Je tak trochu očividné, že i pro mě Destiny Pack již není to, co kdysi bylo. Ztratil jsem technicky všechnu motivaci, a obecně jsem tu byl už jen instantně; ne protože jsem mohl, ale protože jsem musel.

Ovšem bylo by pro mě celkem hodně bolestivé Destiny opustit, i když jsem ze začátku byl asi ten nejméně oblíbený člen. Destiny jako RPG jsem si celkem hodně oblíbil, což u mne není zrovna časté, protože většinou RPG opouštím asi tak po týdnu. Tady jsem vydržel asi rok a půl, což je u mne nejdelší doba, kterou jsem strávil na jedné RPG. Je mi nehorázně líto to vše jen tak zahodit a jít dál.

Eliso, jestli chceš zachovat Destiny, já bych to kompletně předělal, byl bych přísnější co se týče registrací. Nechci se nikoho nijak dotknout, ale posledních pár registrací, které byly schválené, jsou pro mne noční můrou z velkých knih nočních můr. Obecně bych dal na výběr i více smeček, myslím tím, že by hráč začínal na pozici tuláka a následně by se mohl přidávat do různých smeček, které by hráči také mohli sami vytvářet. Připadá mi, že když je tu pouze jedna smečka, tak hráč je zamčen do nějakého toho nekonečného koloběhu. Ovšem problém je v tom, že tento systém mají i další velké RPG, a vytvářet nějaké dvě extrémně velké konkurence se mi zrovna nechce.

Abych řekl pravdu, několikrát jsem přemýšlel, že bych udělal RPG na motivy knižní série "Warriors" od Erin Hunter - tedy kočičí RPG se čtyřmi klany. Ovšem pevně pochybuji, že by se to na dnešní české RPG scéně nějakým způsobem chytlo. A navíc Warriors RPG by se spíše chytlo na anglické scéně.

Což mě přivádí k tomu, že jsem tak lehce přešel z české RPG scény na tu anglickou. Nevím proč, snad jen protože mě spíše baví popisovat příběh své postavy v angličtině? Nebo je to protože je anglická scéna RPG mnohem rozmanitější? Ani sám nevím.

Opravdu nevím, jestli je vhodné Destiny nechat být a jít dál. Jak již jsem zmínil, mám k této RPG nějakou tu citovou vazbu, kterou jsem ještě nikdy neměl k žádné jiné RPG. Zkrátka mi to tu nějak přirostlo k srdci...

Re: Můj názor

"Ztratil jsem technicky všechnu motivaci, a obecně jsem tu byl už jen instantně; ne protože jsem mohl, ale protože jsem musel. " - Mluvíš mi z duše, přesně takto jsem to také cítila..
Co se týče nápadu na více smeček, je to dobrý nápad. Souhlasím s ním, jelikož hráči vlastně nemají žádnou motivaci, žádný cíl, za kterým jít. Ke to jen pořád dokola - Jsi tu, škola, co jsi udělala, konec. Jsi tu, .. a tak pořád dokola.
Po chvíli to hráče začne nudit. Takže jsem pro, aby měli možnost zlepšovat se, měli více činností, co tady dělat, měli zábavu.
Také mě napadlo dělat něco jako tréninky magie, kde by učitelé učili členy ovládat lépe magii, tím pak také získávali body ve Škole magie.

K té angličtině- mně by to možná hodně bavilo, ale pochybuji, že všichni členové umí anglicky natolik, aby se domluvili, natož psali smysluplná souvětí gramaticky správně. Několik členů možná, ale všichni ne.. - Jinak ale dobrý nápad.

Každopádně, jen tak lehce se mi Destiny vzdát nechtělo, vrtalo mi to hlavou už delší dobu. Zahodit takové dílo... Také mi přirostla k srdci a záleží mi na ní..

Elisa

Přidat nový příspěvek

Tvůj e-mail

Pošli nám svůj e-mail, abychom tě mohli kontaktovat, kdyby se se stránkou cokoli stalo. E-mail budou znát pouze admininstrátoři (Elisa), takže se nemusíš bát.

Kontaktujte nás